--- Sjamsir Sjarif <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> Ambo alun panah amandanga rekaman suara Qari (apo
> femininnyo,Qariah?).

mak Ngah, kalau indak salah ambo alah manulih feminin
qari/ah, maksudnya yaitu qariah.

Baa
> mangko baitu? Apokoh ado larangan nan
> maindakbuliahkan suaro merdu padusi
> mambaco Al Quran direkam?

Hmm,.dulu ini menjadi perdebatan sengit antara
beberapa orang. Ceritanya panjang, karena ada hadits
mereka mengatakan " Sauthulmarah auratun "( suara
wanita itu aurat), namun kalau saya juga tidak salah
hadits ini dha'if, allahua'lam, maaf saya sudah lupa,
sudah lama sekali 15 tahun yang silam.

Ini pembicaraan yang sudah sangat lama sekali pernah
saya diskusikan langsung dengan jamaah akhawat
Indonesia dan malaysia, ketika itu saya bergabung
dengan mereka dalam jamaah tersebut, setelah itu saya
cabut dari jamaah mereka, karena banyak hal yang saya
tidak setuju.karena setahu saya Islam itu tidaklah
begitu ketat sekali, bagaimana pula dengan perempuan
yang berjualan dimasa Rasulullah SAW, perempuan yang
berdakwah dsbgnya,\bukankah mereka menegluarkan suara,
kalau dipakai dalil tersebut menyatakan suara wanita
aurat?. Mereka diam tak bisa jawab, namun bersikeras
suara perempuan itu aurat.

 Yah sudah, saya pikir, berjamaah bagi saya hendaknya
dengan orang-orang yang benar-benar berilmu, kalau
setengah2 sama saja saya bisa cari sendiri. Begitupun
ketidak setujuan saya pada jamaah itu yang mewajibkan
niqab, atau cadar, padahal yang diwajibkan dalam Islam
adalah selendang yang menutupi sampai dada.Dan banyak
lagi. Namun suara nyanyian yang membuat hati lupa pada
Allah, bagi saya memang dilarang dalam Islam.

 Mungkin dik Ridha kalau ada artikel ini, bisa
dikirimkan, kalau saya terpaksa harus mengulang
menulisnya kembali.

> Alangkah indahnyo jiko ado suaro saroman suaro "Ummi
> Kalthum" dari Mesir
> saisuak. Buliah MakNgah jatuah cinto lo. Apokoh Ummi
> Kalthum masih iduik?

hehehe..mak ngah,.Ummi Kultsum alah lamo maningga,
tahunnyo ambo indak tahu. Suaraonyo memang rancak,
tingi, sampai mic pun harus jauah dari mulutnyo, indak
bisa dakek doh, suaraonyo alah tinggi, sampai kini
indak ado yang saroman liau ko.

Ado nan suaro rancak, Abdul Halim hafidz, alah
maningga, kamudian sakarang iko, Hani Syakir(kaduo2nyo
mirip bana suaronyo, dan rancak kalau mendendangkan
lagu syahdu, dulu ambo acok mandangakan, sampai hafal
banyak lagu Arab, dek ingin baraja bahasa dan
sastranyo sajo, namun kini alah maleh sajo, dek
mungkin alah tabiaso jo suaro qari/ah kali.

> Takana di ambo, satiok sudah Jumaat dahulu maso ambo
> mudo-mudo RRI taruih
> mamutakan lagu-lagu babahaso Arab nan merdu-merdu
> dari  Ummi Kalthum.
> MakNgah sangko itu lagu-lagu suci nan  barisikan
> kato-kato Quraniah. Tapi
> tadanganyo lagu-lagu tu bukan lagu-lagu banada ugamo
> tapi lagu-lagu romantik.
>
> Nan acok tadanga adolah kato-kato
> "Ya Habibi, ya Habibi..."
> nan aratinyo samo jo Caro Batak
> "Dahasian, Dahasian".....

mungkin bahaso dinagari mak Ngah sakarang namonyo, my
darling, my dear, honey(maa nan tapek bahasonyo mak
Ngak, bilo dipakai kato2 itu dalam bahaso inggris?)

Wassalam. Rahima.