Tolong dibaca aturan di footer dibawah
--------------------------------------

Waalaikum salam,wr,wb.

Memang nan sarancaknyo kito berdiskusi di palanta RN maupun RGM GM ko
maikuti aturan nan alah ditantukan. Seperti : Indak buliah kirim email nan
gadang (> 100 KB), harus mahapuih email nan bajelo-jelo, indak buliah
kirim attachment sarato harus mamakai namo usali bukan nan anonymous atau
namo samaran dan labiah rancak lai diagiah kode umua supayo kito mahimbau
atau mamanggia apo ka lawan diskusi awak tu jadi jaleh. Dan taraso diskusi
awak tu nuansa Minang nyo.

Iko adolah tata krama nan samo kito pakai di dunia nyato baiak di kampuang
awak atau di rantau.

Ambo sarankan ka Apak Abraham Ilyas, cubolah tuka email address apak atau
ID nyo sasuai jo namo nan usali, jan apak pakai juo nan [EMAIL PROTECTED]
dengan ID Minang Kabau (Minang jo Kabau terpisah) tu.

Dulu di RGM GM pernah kami hapuih keanggotaan urang nan anonymous ko.

Itu sajo saran ambo. Ka Apak Darul ambo ucapkan salut nan alah taruih
mangawal palanta RN ko.

Wassalam,
HM Dt.MB (50-)
Rang dapua RGM GM