Maaf, foto Air Manis (link yg pertama), kalau indak login, linknya yg bisa
diakses adl nan iko:

http://www.west-sumatra.com/component/option,com_zoom/Itemid,28/page,view/catid,12/key,53/hit,1/

  Salam,
  Nofrins

Yulnofrins Napilus <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
    Mak St. Lembang,

  Mungkin foto Air Manis iko bisa mambantu mendramatisir carito mamak saketek:

http://www.west-sumatra.com/component/option,com_zoom/Itemid,28/page,view/catid,12/key,57/hit,1/

  Iko bbrp foto disisi lain di Air Manis nan ambo kodak setahun yang lalu. Ado
foto pohon cemara seperti yang diceritakan Bpk Suheimi stb.

http://www.west-sumatra.com/component/option,com_joomlaboard/Itemid,27/func,view/id,20/catid,23/

  Semoga berkenan, mohon kalau alun lengkap foto2 keindahan Air Manis ini.

  Salam,.
  Nofrins

Muhammad Dafiq Saib <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
  Assalaamu'alaikum wa rahmatullahi wa barakaatuhu

Pak Dr. Suheimi,

Ambo mintak izin, ka mamakai informasi tantang 'Air
Manis'ko, ka ambo masuak-an ka dalam carito 'Seminggu
Di Ranah Bako' nan sadang ambo tulih. Sabab ambo alun
mancaliak kaadaan Ayia Manih nan sarupo itu kini.

Wassalamu'alaikum,

Lembang Alam

--- suheimi ksuheimi wrote:

> S U R F I N G DI A I R M A N I S
> Oleh : Dr.H.K.Suheimi
>

> Deburan ombak di Pantai Air Manis mengingatkan
> saya pada kampong halaman saya di Pariaman. Ingat
> masa kecil ketika asyiknya bermain ombak, dan
> beberapa kali di gulung ombak. Dalam gulungan ombak
> itu saya diputar-putar dan di hempaskan. Namun tak
> jera dan tak kapok-kapoknya, berulang lagi dan
> berulang lagi., dan itu terjadi 50 tahun yang lalu.

St. Lembang Alam

  Get your own web address.
Have a HUGE year through Yahoo! Small Business.Sukseskan Pulang Basamo se
Dunia, Juni 2008.

Never miss an email again!
Yahoo! Toolbar alerts you the instant new Mail arrives. Check it out.