Salam Hormat

Masih ingatkah anda dengan program 20ribu20hari yang saya beritahu anda
beberapa hari yang lepas?

Saya harap anda ada melihat program yang baru dilancarkan oleh Suthan itu di
laman web ini:
http://bisnesinternet.ws/20ribu

Suthan M. melancarkan satu program yang dipanggil"RM20,000 Dalam 20 Hari" yang
memecahkan rahsia bagaimana dia menjana pendapatan 5 angka sebulan sejak 2005
lagi di persada antarabangsa.

http://bisnesinternet.ws/20ribu

Method rahsia dia menggunakan "infoproduk marketing+produk launch"
dan anda mesti menyukai features program dia.

Salah satu features kesukaan saya ialah- step by step aktiviti plan harian
untuk menjana RM20,000 dalam 20 hari.

http://bisnesinternet.ws/20ribu

Banyak program internet tidak memberi gambaran jelas apa "aktiviti harian" atau
"daily step" yang perlu diambil.Rata rata samar tunjuk method betul buat duit.

Lain pula program saudara Suthan ini. Dia menjanjikan sukses sekiranya anda
menggunakan method yang dia reka untuk menjana wang RM20,000 dalam 20 hari.

Kalau ada RM20,000 mesti best kan ??Boleh bayar hutang, boleh buat investment,
boleh makan besar,boleh pergi holiday..

Apa anda tunggu lagi..

Go and get it!!
http://bisnesinternet.ws/20ribu

Ikhlas,

mohd adlan
www.adlanbiz.com/blog
www.cashcepat.com
www.bisnesinternet.ws/ppl

++++++++++++++++++++++++++++++
Review Dan Testimonial Daripada IM Ammar Zahar
++++++++++++++++++++++++++++++

"Saya Yakin Selepas Ini Ramai Yang Boleh Buat RM20,000 Sebulan Dengan Ilmu
Program Ini Sahaja !!"Suthan M dah bocorkan segala rahsia yang saya sendiri
simpan selama ini !!

Kalau anda nak tahu, blueprint ini adalah blueprint yang sama saya gunakan
ketika awal-awal penglibatan saya dalam proses pelancaran produk.Anda akan
dibawa dari; hari #1 hingga ke hari #20 secara sistematik. Apa yang anda perlu
buat selepas ini hanyalah mengikut 'jadual' yang Suthan sediakan.

Saya yakin lepas ni akan lebih ramai orang yang boleh mendapat RM20,000 sebulan
hanya berbekalkan program ini sahaja!!

Oh ya, kalau anda masih ada masalah Suthan beri sekali peluang seminar secara
LIVE dengannya untuk membimbing anda sampai berjaya!

Ammar Zahar | Sifu IM Malaysia
www.FacebookMania.com

P.S : anda boleh baca pelbagai lagi testimonial daripada Rakan IM yang lain di
http://bisnesinternet.ws/20ribu
Jika mereka sanggup berikan testimonial,sudah tentulah ianya memang sesuatu
yang hebat bukan?.

Lot 1293 Desa Senadin,98000 Miri,Sarawak.

mohd adlan
www.adlanbiz.com
kajang, selangor
MY adlan_ajsut...@yahoo.com
www.adlanbiz.com
Visit MyBlogLog and get a signature like this!