Kepada Abu Bakar bin Ghani dan Yusmin Sura,saya akan hubungi anda nanti
untuk memberikan beberapa bonus penghargaan kerana telah bertindak
mendapatkan produk RM20ribu20hari.Dan salah satunya saya akan berikan
produk terbaru saya yang bakal dilancarkan pada 1 ogos nanti iaitu 'Super
Affiliate'.
beserta lesen MRR khas untuk anda.

Salam hormat.

Mungkin anda sudah sedia maklum tentang produk terbaru
dari Suthan M, ' RM 20 Ribu dalam 20 hari yang telahpun
di lancarkan baru-baru ini.
http://bisnesinternet.ws/20ribu

Hebat sangat ke produk ni?yang pasti ia adalah satu pelaburan
tanpa risiko jika anda membelinya kerana Suthan M
menjanjikan 100% pulangan wang dalam masa 30 hari jika
anda tidak berpuas hati dengan produk tersebut,malah beliau menjanjikan
pulangan RM 20 ribu dalam masa 20 hari jika anda mengikut blueprint
step by step yang diberikan pada anda nanti.

Boleh percaya ke benda ni?
Jika anda lihat di http://bisnesinternet.ws/20ribu ,anda akan dapat
baca testimonial daripada ramai IM yang berpengaruh di Malaysia,
semuanya memberikan testimonial yang sangat positif terhadap
produk ini.Sudah tentu mereka tidak akan memberikan testimonial
yang positif jika produk itu tidak bagus bukan?

Iya lah,nama mereka akan tercemar jika produk ini tidak bagus seperti
yang mereka gembar-gemburkan,reputasi mereka akan jatuh dan ini
hanya akan merosakkan periuk nasi mereka sendiri juga.Daripada sini
kita tahu yang produk ini memang sangat berkualiti.

Ini antara beberapa testimonial daripada beberapa IM berpengaruh
di Malaysia.

Jom kita tengok apa kata mereka

Testimonial #1
----------------

"Saya Yakin Selepas Ini Ramai Yang Boleh Buat
RM20,000 Sebulan Dengan Ilmu Program Ini Sahaja !!"

Suthan M dah bocorkan segala rahsia yang saya sendiri
gunakan selama ini.Kalau anda nak tahu, blueprint ini adalah
blueprint yang sama saya gunakan ketika awal-awal penglibatan
saya dalam proses pelancaran produk.

 Anda akan dibawa dari; hari #1 hingga ke hari #20 secara sistematik.
Apa yang anda perlu buat selepas ini hanyalah mengikut
'jadual' yang Suthan sediakan.

Saya yakin lepas ni akan lebih ramai orang yang boleh mendapat
RM20,000 sebulan hanya berbekalkan program ini sahaja!!

http://bisnesinternet.ws/20ribu

Oh ya, kalau anda masih ada masalah Suthan beri sekali peluang
seminar secara LIVE dengannya untuk membimbing anda sampai berjaya!

Ammar Zahar | Sifu IM Malaysia

www.FacebookMania.com

Testimonial #2
----------------

"Jangan Lepaskan Peluang Keemasan Ini !!"
Bila saya dengar mengenai Program RM20,000 Dalam 20 Hari"
buat kali pertama, saya macam tak percaya. Yealah, saya tidak
fikir terdapat program online seperti ini yang boleh memberikan
pendapatan RM20,000 online lebih lagi dalam masa 20 hari
seperti yang dikatakan.
Tetapi, setelah saya membaca dan mencubanya sendiri, result yang
saya dapat memang boleh dipanggil "ajaib"! Program ini memang
bagus dan excellent seperti yang ditulis,malah ianya "overdeliver"
dengan sistem step by step yang diajar oleh saudara Suthan M !!

Program RM20,000 Dalam 20 Hari sememangnya program intensif
online yang tidak harus anda lepaskan sekiranya anda ingiin
mendapatkan sukses perniagaan online anda.
http://bisnesinternet.ws/20ribu

Raja Kamil| Pakar Perniagaan Internet Malaysia
www.RajaKamil.biz

Testimonial #3
-----------------------

"Perkongsian HEBAT dari Saudara Suthan M !
Mula-mula, sebelum membaca Blueprint 20ribu 20hari milik Bro Suthan,
saya menganggap memperoleh RM20,000 dalam masa 20 hari adalah
suatu mitos sahaja!

Namun, setelah membaca panduan yang dikupas dengan begitu teliti
dan komprehensif,memperoleh RM20,000 dalam masa 20 hari bukanlah
suatu yang mustahil lagi!

Program ini menjelaskan secara step by step bagaimana anda mampu
menghasilkan info produk anda sendiri dan menjana pendapatan 5 angka
melaluinya dalam 20 hari sahaja.

Cuma, perkara utama yang perlu anda lakukan untuk mencapai target
RM20,000 dalam tempoh 20 hari ialah anda perlu TAKE ACTION
terhadap setiap guide dan arahan yang ditunjukkan oleh Bro Suthan..

Lagi satu, anda perlu FOKUS terhadap tugasan-tugasan yang diberikan
untuk anda siapkan bagi hari-hari tertentu, untuk mencapai target tersebut..
Kalau beli program, tapi tak take action, baik jangan beli.

Komitmen yang tinggi terhadap tugasan tersebut adalah kunci kejayaan
anda melalui program RM20,000 dalam 20 hari ini! Ingat, ia adalah
perniagaan sebenar di internet, bukan MLM, bukan tipu orang dan seumpamanya..

Saya yakin dan pasti, dengan pelaburan RM397 untuk membeli produk ini,
ia pastinya berbaloi-baloi berkali kali ganda buat anda semua...
http://bisnesinternet.ws/20ribu

Terima kasih bro Suthan atas perkongsian hebat ini!

Rahman Basri| Penulis Terkenal Ebook Rahsia Pemasaran Emel Malaysia
www.PanduanEmel.com
dan banyak lagi testimonial yang boleh anda baca di
http://bisnesinternet.ws/20ribu

Ihlas,jika anda tanya saya,saya sangat sarankan anda untuk mendapatkan produk
ini kerana ia merupakan sesuatu yang tak patut anda lepaskan.

tetapi nasihat saya,jika anda tidak mahu take action,jangan beli produk ini
kerana
produk ini bukan skim cepat kaya,duduk diam dapat duit.Produk ini adalah
perniagaan
internet yang sebenar.Produk ini adalah untuk mereka yang benar-benar serius
sahaja
untuk menjana wang RM 20 ribu dalam masa 20 hari.
http://bisnesinternet.ws/20ribu

Ikhlas,

Mohd Adlan

P.S : Jika anda betul-betul serius nak buat duit Rm 20 ribu dalam masa terdekat
ni,
produk ini memang yang anda cari-cari.
http://bisnesinternet.ws/20ribu

P.S.S :Produk terbaru saya bakal dilancarkan pada 1 ogos,pukul 9.30 pagi nanti.
Tanda kalendar anda, dan nantikan email pelancaran daripada saya nanti k.:-)