From: asmui mustapa <asmui...@yahoo.com.my>
Subject: Re: { PESISIR } TIADA LAGI KAWAN,RAKAN DAN SAHABAT UNTUK BERBICARA
To: Pesisir@yahoogroups.com
Date: Monday, August 30, 2010, 2:38 AM

      Salam rakan-rakan...

Sememangnya tak leh nak banding makanan dulu dengan makanan sekarang. Cek Mek,
koleh goreng, lepat pisang, pengat labu, tahi itik, nekbat, jala mas dan
macam-macam lagi...sampai tak habis perkataan nak sebut...sangat sedap. Tapi
budak-budak skrg tak kenal dan tak reti makan...Yang mereka tahu...burger,
hotdog, benjo, kentang putar, kentang goreng. Tapi kebanyakan hotel skrg ni dah
popular dengan makanan kampung kita ni...ini suatu perkembangan yang baik. Apa
pandangan sahabat-sahabat sekalian?