On Mon, 26 Mar 2012, Arkadiusz Miśkiewicz wrote:

On Sunday 25 of March 2012, andr...@wp.pl wrote:
Zdarzyło się, że musiałem zainstalować system od zera. Jak zawsze -
koszmar. Żaden skrypt nie działa poprawnie w każdej sytuacji, ręcznie z
chroota też nie łatwo. Ale w końcu pokonałem to jakoś i zatrzymałem się na
czymś, co wygląda już na indywidualny problem, może nawet sprzętowy.
EXT3-fs (sda1): mounted filesystem with writeback data mode.
Brak /dev/console.

Dokładnie, ileż razy na tym się przejechałem...
Czemu tego nie ma w pakiecie filesystem czy tam FHS?

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki jos...@ceti.pl GG:3828944