Krzysztof Królikowski wrote:
W liście z pią, 21-05-2004, godz. 15:37 +0200, Andrzej Zawadzki napisał:

Tomasz Mateja wrote:

Na początek chciałem przeprosić za moją nieuwagę. Zasób udostępniany
poprzez Windowsa 2003 jak najbardziej się montuje przy uzyciu cifsa.
Moim błędem był brak "$", który był w nazwie udziału ;> Nie wiem czemu
to przeoczyłem. Wątek ten zawiera sporą dawkę informacji, którą
zamierzam wykorzystać do napisania dokumentacji do samby dla naszego
systemu. Jeszcze raz dzięki serdeczne za odpowiedzi :)

:-) i chwała Ci za to :-)

--
Andrzej Zawadzki

złota zasada - kto się nie zna, niech się nie wypowiada

Odpowiedź listem elektroniczym