Łukasz Maśko wrote:
Czy ktoś używa może powyższego tabletu? Pozyskałem niedawno i działa, ale jedynie jako urządzenie HID (przy bardzo obciętej funkcjonalności). Może ktoś wie jak toto podpiąć właściwie pod system.

Ja używam, właściwie to się staram i też mam problemy... xorg go wykrywa ale nie rozpoznaje jego modelu. Skompilowałem sobie jądro ze sterownikami mousedev, usbmouse, hid i paroma innymi plikami z linuxwacom.sf.net ale jeszcze nie miałem czasu sprawdzić czy to cokolwiek dało. Jakby mi się udało to dam znać, byłbym wdzięczny gdybyś się tym samym odwdzięczył.

Pozdrawiam, Irek Słonina