Lakoniczna dzis w radiu u mnie wiadomosc. Kilka
mil od wesolego miasteczka Wielkiej Przygody Szesciu
Flag Nad Teksasem w New Jersey wloczyl sie bezpansko
po okolicy tygrys wagi jak podali funtow miedzy 600 a 800.

     Helikoptery go wypatrzyly i policja don strzelila pocisk
nasenny. Spac mu sie jednak nie zechcialo wiec go ustrzelili
pociskiem smiertelnym.

     Zarzad menazerji na terenie wesolego miasteczka twierdzi
ze wszystkie ich tygrysy nie brakuja. Na razie nie wiadomo
skad ten tygrys sie urwal.

     I jak mam sie nie bac za okno wyzierac. Nie dosc ze zima,
to jeszcze tygrysy sie walesaja.

     Ted Morawski

Odpowiedź listem elektroniczym