On 12 Feb 99 at 14:39, Malgorzata Zajac wrote:

> To pewnie zainteresuje pana Glaza, albo pana Szymoszka.
> Wczoraj wieczorem TVN pokazala Ibisekcje z aktorem Tadeuszem
  Plucinskim.

  A niby czemu mialby mnie akurat zainteresowac Plucinski. Gdyby
 to byla Ibisekcja z Panem Glazem...Ale zarty na bok. Powazna
 sprawa sie zrobila, bo wczoraj onze Plucinski wystapil
 w "Wieczorze z wampirem", cos tam piate przez dziesiate
 slyszalem, i:

> Pan Plucinski okazal sie byc erotomanem.

  ...no wlasnie. On zreszta w jednym z filmow zagral takiego siebie,
 a byla to komedia Barei "Co mi zrobisz jak mnie zlapiesz".
 Zdobyte panie zaznaczal a la Mike Tyson, czyli mialy plasterek na
 uchu.

> Przez caly program chwalil
> sie swoimi osiagnieciami w tej dziedzinie. Twierdzil, ze niemal codzien-
> nie przez cale (dorosle) zycie podrywal sobie rozne panie, ze tak sie
> wyraze, dorywczo. Oprocz tego mial przewaznie dwie stale partnerki.

   Nie wiem jak tam Pan Glaz, ale u mnie "codziennie" jest poza
 weekendami, ktore w zasadzie spedzam w domu ;-)))))))

> Za najpiekniejszy kwiat uznal pan Plucinski sterczyk [korekta - nie
> poprawiac]. Po chwili poprawil sie i powiedzial, ze oczywiscie storczyk.

   To sie nazywa fallizm. Pojecie z dziedziny kultury i sztuki, moze
  Ci sie przyda na maturze ;- )

> Na zakonczenie informuje, ze Tadeusz Plucinski skonczyl wlasnie
> 72 lata i zapewnia, ze czuje sie mlodo :-)

  Bo jeszcze mowil, ze uprawia(l) sport.

> Tyle plotek na dzien dzisiejszy.
>
> Malgorzata

  wywolany do tablicy,