Mirka Kozak wrote:

> Ted, jestes geniuszem !!

     Jak tu Ci mily Wodny nie zrobic przykrosci. Nie
jestem zadnym gieniusiem, widisz. Teraz mi glupio.

>  Dawno nie spotkalam tak celnego sformulowania problemu.
> Prosze o ciag dalszy :-))
>
> Wodny
> ==

     Wyobraz sobie ze czekajac na pewne zupelnie
niedotyczne odpowiedzi na pytania nie o tej liscie
zaczalem sobie bredzic po angielsku i wyslalem na
Poland-L bo tu jeszcze moge pisac swoje brednie.

     Ja czasem bardzo lubie pisac i myslec bredniami
bo swiat mi odciski na mozgu wyprawia. Przyszlo
mi do glowy ze wszystko ktos moze nawiazac do
czego chce i dlatego napisalem ze do zadnej sprawy
czy osob mych bredni nie trzeba podejrzewac.

     Napewno nie do czegokolwiek na jakiejkolwiek
liscie dyskusyjnej napisalem. Mozna wziasc za to co
stoi napisane.

     Ja lubie pisac i czytac dziwne brednie. There. Nie
potrafie tego i nie chce tego bronic. Najbardziej
chcialbym by na liscie Poland-L mozna bylo bez
problemu napisac i naczytac sie takich bredni ktore
niczego za niczym automatycznie nie kryja. Takich
drobnych glupot. Takiego malego miejsca odpoczynku
od tych codziennych wielkich mlynow zrozumialej
koniecznosci, czy slabosci, czy zmeczenia.

     So there was no concealed shout of an idiot
child that a king has no clothes. And no hidden meaning.

     Zwaz ze gdy czasem chce byc nieszczesliwie tu
przejety to pisze dosyc otwarcie. Ale najbardziej chetnie
bym chcial pisac glupie androny ladnie.

     Ted

Odpowiedź listem elektroniczym