Dodam jeszcze, ze wykonawca piosenek Taty Kazika, takich jak
 "Celina", "Baranek" czy "Inzynierowie z petrobudowy" byl
 nie kto inny jak Jacek Kaczmarski. Mam jego kasete pt. "Pijany
 poeta" i tam one sa. Swego rodzaju odreagowanie takiego
 niezlomno-patriotycznego wizerunku J.K.

   Z tejze kasety pochodzi przerobka piosenki z filmu Nocny Kowboj
 (sam Kaczmarski chyba sporzadzil):

   Kiedy komboj nie ma konia      /
   kiedy komboj nie ma konia      /   2x
   nie wie po co zyje, po co jest /

   Jedz do miasta wielkiego
   do wielkiego miasta jedz,
   tam kombojom bez konia latwiej zyc,
   Zapytaja cie ludzie, gdzie jest twoj kon,
   powiedz by sie nie przypierdalali don.

   Niet loszadi u komboja
   niet loszadi u komboja,
   on nie znajet kak jemu zyt'  /2x

   Ujezzaj w balszoj gorod
   w balszoj gorod ujezzaj,
   tam kombojom biez loszadi legcze zyt',
   budut spraszywat' liudi, gdie loszad' twaja,
   niet loszadi ni sczastja, ni chuja.

   Len de kamboj hes nol horsys
   Len de kamboj hes nol horsys,
   hi dazynt nol, tu bi or not tu bi /2x

   Lets gol tu big sity, tu big sity lets gol,
   der lyfalt horsys izjer tu liw,
   den dej'll ask ju, ler yz jor hors,
   end ju'll anser, kiss my ass.

   Kiedy aktor nie ma roli,
   kiedy aktor nie ma roli,
   nie wie po co zyje, po co jest,

   kiedy aktor nie ma roli,
   lub gdy role swa spierdoli,
   nie wie po co zyje, po co jest

   Jedz do miasta malego,
   do malego miasta jedz,
   tam aktorom bez roli latwiej zyc,
   zapytaja cie ludzie,
   gdzie sukces twoj,
   sukces moj, biznes moj,
   i taki, taki, taki, taki.......

  (ostatniego slowa nie wyspiewal).

    Co zlego to nie ja, a wiec fragmentem piosenki z kabareciku
  Olgi Lipinskiej zakoncze:

  O moj rozmarynie,
  co zlego to nie my,
  nie zginela i nie zginie, poki my zyjemy.

    A co? No, lista oczywiscie.

    Andrzej

Odpowiedź listem elektroniczym