Aleksandra Tomasik zapytala:

> Kto to jest Emilia Wisniewska?

i wiele osob natychmiast odpowiedzialo, co jakby nie bylo swiadczy o wyraznej
indywidualnosci pani Emilii :-)

IMHO pani Emilia jest fascynujacym z wielu wzgledow zjawiskiem internetowym,
zazwyczaj prowadzi z dyskutantami skomplikowana gre, tak z grubsza biorac mysle,
ze chodzi jej o sprawowanie kontroli, pewnie wiecej mogliby powiedziec o tym
specjalisci od psychologii internetowej.
mozna ja poczytac na Sciepie.

ps.
wlasnie zauwazylam, ze to jest watek "testujacy Moderatora". ja rowniez mialam
kilka smiesznych incydentow, np. przez pewien czas Listserver ogluchl na mnie
zupelnie, nie pozwalajac mi zapisac sie na liste, mysle, ze nie byla to zadna
konspiracja czy zjawisko nadprzyrodzone, ale zwyczajny bug jakimi usiane jest
wiekszosc software'u w naszych czasach galopujacej wydajnosci wymaganej od
programistow.

m.
==

Odpowiedź listem elektroniczym