At 01:26 PM 12/18/98 +0000, you wrote:
>.tradycyjnie w moim domku odbedzie sie tzw. "Makowiec
>party" *czyli koled spiewanie i makowcow palaszowanie - tym razem- w
>niedziele poswiateczna. Niejasno pamietam, ze Zbyszek (?) podal
>strone ze slowami polskich koled..Czy ktos uczynny moglby mi podeslac
>ten adres..Moja wdziecznosc bedzie ogromna.
>
>Zas listonosz przyniosl wczoraj przesliczny prezent CD pt "Dzieci
>spiewaja koledy"  - perelka.. Szczegolnie urzekla mnie koleda
>"Oj maluski, maluski, maluski jako rekawicka''...na ucho..w wykonaniu
>5 letniej dziewczynki. Przyznam sie, ze nie znalam tej koledy, czy
> [...]

A czy "chec szczera" nie wystarczylaby?:-). Choc pzyznaje ze jesli ta jest
w nadmiarze, a pierwszych dwoch elementow brak, to skutki bywaja oplakane.
No ale nie obawiaj sie, za dalekie progi:-(. No ale bedziemy tam duchem
(tzn moze nam sie przysni, bo roznica czasu jest 12 godzin). My to bysmy
chetnie  przystali nawet na wspolny spiew koled po angielsku, w dobrym
towarzystwie, ale i to bardzo rzadko sie w dzisiejszych czasach zdarza,
choc wczoraj pewne elementy miala nasza lepsza polowa na swiatecznym lunchu
(jak to sie tlumaczy na polski, lancz?:-) w pracy.

Watpie by autor tamtej koledy byl znany. Ale gdzies Ty sie uchowala ze jej
nigdy nie slyszalas?

A skoro jestesmy przy temacie swiatecznym, to zawiadamy ze od niedzieli
wylaczymy sie pewnie na tydzien z udzialu w Poland-L, wiec poki co zyczymy
wszystkim

WESOLYCH SWIAT!

Anna i Michal Niewiadomscy

Odpowiedź listem elektroniczym