Z calym szacunkiem dla panskich pogladow, pragne nadmienic, ze niestety,
ALE NIE.
Znam znacznie lepszych, Pan rownie dobrze jak ja, bo Pan bedac oczytanym,
zna zapewne opinie The Most.....J.J. na temat rzezi wlasnie BIALYCH
CHRZESCIJAN w Pld Afryce, Egipcie i Indii.
Oh, sorry Mr. Kobos, I have forgotten CONVERSION.
Ale na wszelki wypadek modle sie za Pana.
Wilhelm Glowacki

Odpowiedź listem elektroniczym