Po przeczytaniu kilku ostatnich wypowiedzi "amk", bedacych
replika na celne, jak sie okazalo (po dlugosci i zacietrzewionym
tonie owych replik), zarzuty ze strony pani Zajac, mam podstawowe
pytanie do administratora tej listy:

CZY NA POLSKIEJ LISCIE MUSIMY ZNOSIC BEZ PRZERWY PROWADZONE
ZAJADLE ATAKI NA WSZYSTKO, CO JEST ZWIAZANE Z IMIENIEM "POLSKA" ?

CZY PANU, PANIE OWOC, JAKO POLAKOWI - BO PRZECIEZ EMIGRACJA CHYBA
NIE PRZEKRESLA KORZENI - TE PODLE ATAKI NA POLSKE NIE PRZESZKADZAJA ?

BO MNIE PRZESZKADZAJA I TO BARDZO !

Mam nadzieje, ze moj apel nie pozostanie bez echa.
Naprawde mam dosc tego ciaglego plucia na kraj,
w ktorym plujacy sie wychowal i ktorego jezyka
nadal uzywa. Dosc tej hucpy !

Krzysztof Borowiak

Odpowiedź listem elektroniczym