Pan Witold Owoc zauwaza :

> Muzulmanski Irak prawie bezgranicznie popiera prawoslawna Jugoslawie.

Tak samo Libia, o ile dobrze slyszalam. Zycie jest pelne niespodzianek.

> Czy Polska powinna przyjmowac uchodzcow chrzescijan, nie zwazac
> na wyznanie, czy tez przyjmowac uchodzcow muzulmanskich ?
> (Jakby kto nie wiedzial, to poprzednim razem Polska stosowala
> kryterium wyznaniowe i przyjmowala uchodzcow muzulmanskich.)

Przysluchuje sie dyskusjom w polskim radiu i tv. Ani raz nie slyszalam,
aby ktos postawil takie pytanie. Polska przyjmuje na razie uchodzcow
z obozow w Macedonii. O ile mi wiadomo to znakomita wiekszosc to
muzulmanie.

> Czy w Polsce (Europie) dostepny jest kanal NASA (i czy tez
> zamieniono go w kanal NATO) ?

Chyba nie. Na dostepnych mi wykazach odbieranych w Europie kanalow
satelitarnych kanalu NASA nie widze. Jest za to C-SPAN.

> P.S. Przepraszam, widze, ze zalozenie iz czytelnicy "Poland-L" ogladali
>      film "Psy 2" bylo niesluszne.
>      Czy warto obejrzec Psy/Psy 2 ? Chyba tylko po to by poznac klimat.

Sa lepsze sposoby spedzania wolnego czasu.

Pan Linda nie jest (stanowczo) w moim typie.;-) To ulubieniec Andrzeja
Szszsz. Szczytem jego artyzmu jest na przyklad taki dialog:

- Obejmij mnie...  Obejmij...
- ......
- ... Nie rekaaaami ...

Ja juz wole Marka Kondrata, ale w rolach teatralnych (w tv), w "Zakletych
rewirach", "Pulkowniku Kwiatkowskim", a nade wszystko w "CK Dezerterach".
Bo Czarek Pazura tez taki jakis nowoczesnie klykciowaty ;-)

Ot chaltura.

Katarzyna

Odpowiedź listem elektroniczym