>    Dzieki. Napot poprzedzony przez jo to po wegiersku dzien dobry,
>  jak mi powiedzial jeden Wegier z Koszyc.

>    To moze byc niebezpieczne zajecie, zwlaszcza jak sie zbierze
>  wiecej od siostry. Uwazajcie Wy tam w Krakowie.

JA z Wroclawja, po akcienci ni slychac?

..I jak tam Stan Borys? Dobrze zaspiewal?

Spiewac to on spiewal dobrze cale nieszczescie ze ciagle wiazal te piosenki
slowem wiazanym ktore o prosi o cytat ' Smutno mi Boze... a on na to ...
Mnie toze..."
Ciagle powtarzal Dzieki Ci Boze, albo prosil o blogoslawienstwo dla
publicznosci. Jak on tak sobie gledzil po angielsku to jeszcze sie dalo
strawic, w koncu to nie nasz jezyk ale po polsku to skrzypialo to jak piasek
miedzy zebami. Az niektorzy sztuczne szczeki powyciagali. Drugie co zwracalo
uwage to 'ubarwienie przedstawienia ruchami baletowymi..' No coz.. Jak to
kiedys Kaczynski powiedzial w odsieczy milosnikom opery narzekajacym ze
podczas arii artysci stoja jak kolki.

Poza tymi dwoma drobiazgami bylo niezle. Glos, muzycy - piatka z plusem.
Sala pelna- okolo 1000 osob. Niezle jak na dwudziestoletnia przerwe. Wiek
ogladajacych zblizony do spiewajacych.

>    Nie przyznaje sie do takowych ;)
>

>    Dziekuje, nawzajem. A wybaczy Pani dociekliwosc bardzo
>  sympatycznemu czlowiekowi? Bo Pani napisala, ze ma czarny
>  kolor skory. To mialo byc jako dojrzala Sliwka, czy jako
>  Pani? Mnie sie skojarzylo z taka dziewczyna z filmu
>  "Kochaj albo rzuc", co to byla "Pawlaczka".

Sliwka czy ja ? Odpowiem odpowiem. W koncu ja z Wroclawia jestem...

>    Jak Pani chodzi na Stana Borysa, to nazwisko Krzysztof
>  Klenczon tez Pani cos powie. A on spiewal tak:
>
>  A ja lubie wszystkie cztery pory roku, bo
>  kazda z nich
>  wiosna, lato, jesien, zima przypomina mi
>  ciebie

Mimozami jesien sie zaczyna zlotawa krucha i mila ( kto to spiewa?)

Wiosna wiosna wiosna ach to ty...( a to? )

Wiosna, cieplejszy wieje wiatr, wiosna znow nam ubylo lat ( a to?)

Wiosna ludzie umieraja, wiosna ludzie sie kochaja i dziewczyna z ulicy i
zlodziej (?)

No ale coz wiosna nie musi byc wcale tak syto, owszem syto lecz wcale
bynamniej nie tak, zieleni sie sosna znow wiosna zaciane koryto (?)

>    Bardzo ladna piosenka.

>  Andrzej Szymoszek

NO to lecmy z tymi piosenkami dalej:

Wroclawski nowy dom, najpiekniejszy na swiecie
Wzniesiony reka twa dla ciebie i dla dzieci
Wroclawski nowy dom
Dom wyrosly z ruiny, miasto mojej rodziny
Najlepszy dom!

Nie ma to jak lubic swoje wlasne smieci!

Czy bzy juz przekwitly ?

Pamieta pan  taki dom na rogu Nowowiejskiej i Jednosci Narodowej z napisem
Nie! na bombie?
Jak tam pomnik milosci  w rynku kolo Fredzia?

Tym razem to juz Prunka bez Sliwki

Odpowiedź listem elektroniczym