Jednym slowem, utrzymana zostala radziecka tradycja,
>  zgodnie z ktora wladze w Rosji sprawuja na wpol umierajacy
>  mezowie stanu, tacy jak Lenin, Brezniew, czy Czernienko.

O bardzo przepraszam. Moze Brezniew i Czernienko sa na wpol umierajacy ale
Lenin? O nie!

 Lenin wiecznie zywy!!!

>  Niektorzy twierdza, ze na poly juz zardzewialy; nie moge tego
>  potwierdzic ani zanegowac.

Proponuje zeby pan Lem jako dziennikarz doskonaly do tych silosow ..
zagladnal. Nie jest tak zle skoro bomby atomowe mozna rdza zalatwic.
Nawiasem mowiac w dzisiejszych czasach rdza nie jest taka straszna.
Wystarczy te glowice pomoczyc w coca coli i odejda.

 Nawet gdyby mi dostarczono dane
>  pochodzace z CIA, to po wpadce z chinska ambasada w Belgradzie
>  nie dalbym za nie zlamanego miedziaka.

 "Nawet gdyby mi dostarczono dane.."

Jezusicku a cos lon takiego wygodujom, musi s glowy ten panocek Lem
popisuje..

niektorzy, i ja ..takze, twierdza, ze pani Albright koniecznie powinna nosic
>  dluzsze spodnice, jej nogi budza bowiem powszechna niechec do
>  Stanow Zjednoczonych.

Zgadzam sie z panem Matejko. Ladnie napisane.

Sliwka

Odpowiedź listem elektroniczym