>Jesli co najmniej 36 osob (jednak nie wiecej niz 100 [optymista : )))]
>wyrazi chec odpowiedzi, gotow jestem przeslac pelna liste wydarzen i
>przeprowadzic nasze wlasne 'badania opinii publicznej' :-)
>Wojtek Jeglinski
>PS. Ewentualne zgloszenia prosze przesylac na moj adres prywatny - nie
>zapychajmy P-L.

Drodzy Panstwo,
                        wobec rosnacego zainteresowania naszym P-Lebiscytem (choc do
granicy 36
osob jeszcze duzo brakuje) podaje, w przypadkowej kolejnosci, liste triumfow
i klesk Polski. Bardzo prosze jeszcze nie odpowiadac. Sposob odpowiedzi
podam gdy liczba uczesnikow osiagnie 36. Chcialbym rowniez zapewnic, ze aby
wziac udzial w plebiscycie nie trzeba ustosunkowywac sie do kazdego
wydarzenia. Oto one - za Gazeta Wyborcza z 4 czerwca 1999.

Wojtek Jeglinski

Lista wydarzen w latach 1989-1999:

- nowe powiaty i wojewodztwa
- sytuacja kultury