On Sat, 5 Jun 1999 23:46:32 -0400, Eva Madry wrote:

>Ja glosuje za rozdzieleniem Kasiomalgosia.  Kiedys probowalam po
>nartach rozroznic, ale chyba tez  ma jedna pare.  W kazdym badz
>razie jakby tak jakos sie ten Kasiomalgos wespol wzespol wzial i
>sie rozdzieli na stronnictwa, dla mojej osobistej wygody
>oczywiscie.  I zeby bron Boze, juz te nowe ksztalty, nie zaczely
>sie upadabniac z kolei do tych panow dyskutantow z  inszych
>stronnictw.  Ale to tylko takie moje tam.  No.  Bo jedno ucho
>mam.

No, i prosze! Jedno ucho, a jaka madra glowa!
Dawno sie tak nie usmialam, moze dlatego, ze mam identyczny
problem. Chyba tez sobie cos urzne, moze mi sie rozjasni?;-)

Pani Ewo, tak na powaznie. Co mozna sobie jeszcze urznac, zeby
pomoglo? Dostalam wlasnie w prezencie ladne kolczyki, slownie -
dwa, to ucha mi mimo wszystko szkoda.

w rozterce, ale z serdecznym pozdrowieniem,

Magda N

Odpowiedź listem elektroniczym