A szkoda. Szczegolnie 'los rzuconego na obczyznie..." Niby kto i kogo
rzucal. To co pan cytuje to piesni patriotyczne. Czy chce mi pan powiedziec
ze obozy uchodzcow polskich we Wloszech, Niemczech(!), Grecji i gdzie sie
tylko da byle nie w Polsce to dowod na pariotyzm? Moze i tak. Odroznianie
prawdy od marzen na jawie jest bolesne ale prawdziwe. Ja mam wokol siebie
samych patriotow. Tym bardziej patriotyczni im slabiej znaja polski.

Pozdrawiam. Chyle czola przed pania Ewa. Po raz pierwszy ktos dyskutujac
przeczytal caly tekst i odczytal go w intencji nie interpretatora ale Sliwka
piszacego. Dziekuje pani Ewo i cieplo pozdrawiam.

>Ewa

Odpowiedź listem elektroniczym