>Sliwka

>Zupelnie odbiegajac od tematu: jak nazywaja sie takie duze sliwki
>podobne do wegierek? Wlasnie sie nimi zajadam, zamierzam
>nawet cos upiec. W domu tez mielismy dwa takie drzewka ale
>mowilismy na to zwyczajnie sliwki.
>
>Irek

Mimo ze to moja rodzina to ... nie wiem. Wiem ze nie kazde sliwki ktore
wygladaja jak wegierki nimi sa. Ksztalt nie ma tu zadnego znaczenia tylko
smak. Wegierki w Kanadzie widzialam tylko pare razy i to jak to zwykle
niedojrzale. Trzeba sie pogodzic ze tutejsze sliwki to jeno kalifornijskie,
nowozelandzkie czy ... Przyszlo mi do glowy ze chodzi ci o duze okragle
raczej niefioletowe sliwki. Ale .. wtedy tez nie wiem.

Pozdrawiam serdecznie i ciesze sie ze lubisz Sliwki

Odpowiedź listem elektroniczym