Date sent:              Mon, 30 Aug 1999 09:31:18 -0500
Send reply to:          Discussion of Polish Culture list
                <[EMAIL PROTECTED]>
From:                   Stev Pec <[EMAIL PROTECTED]>
Subject:                gdzie zyc?
To:                     [EMAIL PROTECTED]
Polecalabym mu Rocky Mountain House. Ok 5000 mieszkancow, niedaleko (
jak na Kanade) do gor, przepiekne lasy i jeziora doslownie w zasiegu
reki. Okolica rolnicza. Kosciol katolicki jest, nawet jest ksiadz
Polak, calkiem swiezo z Polski ( ma e-mail, moge podac). Polakow
niewielu, kilka rodzin, ale juz  w Red Deer obok sa, nie mowiac o nas
w Edmonton i Calgary ( Rocky jest w polowie drogi). Ludzie podobno
bardzo fajni. Zimy ostre, ale sniezne i przez to piekne. Lata gorace,
ale nie tak straszliwie. Marysia

Odpowiedź listem elektroniczym