Przyznaje sie do pomylki,
dostalem taka informacje od jednego z uczestnikow:

http://www.iyp.org/Archives/iyp-l/msg00045.html

Imie i Nazwisko: Krystyna Pedzialek
Adres e-mail   : [EMAIL PROTECTED]
Miejscowosc    : Etobicoke
Panstwo        : Canada

Mam 42 lata i jestem z zawodu inzynierem. Wlasnie zmienilam prace i od 24
sierpnia bede pracowala jako inspektor przy wydawaniu pozwolen na budowe.
Bardzo mi sie to podoba. Uwielbiam Polska kulture muzyke, literature,
pozezje. Mam wszystkie wydania Singera. Najlepsza ksiazka jest Kubus
Puchatek a zaraz za nim Mysli Marka Aureliusza. Mieszkam od 12 lat w
Kanadzie i marze o powrocie na wies. Mam ogromny dom i pole w Nowolesiu ale
rodzina w obawie ze moja Polska to nie ta co teraz nie chce zebym wracala na
stale. Chetnie poznam tych ktorzy przy calkowitej asymilacji zdolali
zachowac swoja wlasna indywidualnosc.
IYP: http://www.iyp.org

A wiec jednak chyba Sliwka jest kobieta.
Przepraszam wszystkich.

Marcin Mankowski

Odpowiedź listem elektroniczym