>On  7 Sep 99 at 21:51, Sliwka Prunka wrote:
>

>     Przelecmy sie zatem po informacjach od Sliwki:

>     A to jest taki zawod, inzynier? Bo mozna byc (inzynierem)
>  mechanikiem, (inzynierem) elektrykiem, (inzynierem) elektronikiem...

>     A wiec budowlaniec Sliwka? Albo architekt? A czy przepisy
>    kanadyjskie odnosnie zezwolen na budowe sa liberalne?
>    Jak raz testuje polskie, a wiec jestem ciekaw.

>     A ktore to jest Nowolesie, bo ja znam jedno na Dolnym Slasku?

>      Andrzej S.

No prosze i na reszcie mamy tak dlugo oczekiwane nasze wlasne Polskie
Kulturalne Przesluchanie Listowe. .. Gratuluje panie ES.

Gratuluje serdecznie i poczekam na dalszy rozwoj wypadkow.

Sliwek Prunek.

PS Zmieniam plec od zaraz. Jakby komus to sie nie podobalo to oswiadczam ze
to jego problem.

Odpowiedź listem elektroniczym