>Bardzo piekne zdjecie. Gratuluje.
> Nigdy jeszcze nie widzialam podwojnej teczy.
>
>Ania

A ja widzialam i to wiecej niz pare razy. Moze jest to cecha klimatu
kanadyjskiego a moze wynika to z mojej potrzeby wypatrywania teczy tuz po
deszczu lub nawet przy bardzo wyskiej wilgotnosci.

 Niebo jest zawsze bardzo piekne szczegolnie kiedy za oknem sa duze
przestrzenie. Ja uwielbiam gapic sie na  chmury, kolory nieba, nocne
gwiazdy, poswiaty od miasta. Ale...

na to trzeba znalezc czas i wtedy kazdemu sie zdarzy.. choc raz w zyciu o
chocby tak jak mnie zdarzyla sie zielona chmurka w Sudetach

pozdrawiam serdecznie
Zyzia Ulotna

Odpowiedź listem elektroniczym