> Witold Owoc:

> Niech Pan szuka na:
> http://www.frankfurt.de
>
> Jest niestety po niemiecku, ale jesli sa pytania, moge pomagac.

Jest tam tez ikonka flagi angielskiej - jak na nia kliknac, to tekst jest po
angielsku.  Takie to sprytne.:-)
Pana Witka jednak pociesze:  mozna swobodnie poruszac sie w Niemczech
bez znajomosci niemieckiego.  W odwiedzanych przez turystow miejscach
spotykalem nawet babcie klozetowe mowiace po angielsku.  Jest tez dosc
wydawnictw w innych jezykach.

> W pazdzierniku sa n.p. Miedzynarodowy Targi Ksiazek (moze to
> tez dla Pana Sikorskiego ciekawa impreza..). Wiem, ze to zawsze
> wielka atrakcja, szczegolnie, ze pisarze z calego swiata przyjada.

Serdecznie dziekuje, ze o mnie tez pamietalas, Uto.  Z pewnoscia wybiore
 cokolwiek bedzie jeszcze do zobaczenia, choc ten urlop to troche dla zabicia
czasu - Bede tam ostni tydzien wrzesnia - poczatek pazdziernika.  Taki
prawdziwy intensywny, to mialem w maju tez po Europie.  Wart byl kazdego
wydanego dolara i kazdej spedzonej godziny.

> Pozdrowienia
> Uta

Dzieki i nawzajem

Andrzej