On Tue, 12 Oct 1999, Anna Niewiadomska wrote:

> At 03:31 PM 10/12/99 +0200, you wrote:
> (...)

> Ciekawe o kim tu moze byc mowa? Ja tam slyszalem o jednym co pojechal do
> Alberty i kupil Mustanga, ale zeby do Manitoby i Kadilaka? Czego to ludzie
> nie wymysla!
>
> Michal Niewiadomski

No wlasnie. Bo ja znam jednego, co wyjechal do Manitoby kupil
Mustanga i nie zlapal byka za rogi. Potem wrocil do Ojczyzny,
bo mu ktos naplotl ble, ble, ble, ze tu sie lapie byki za rogi. A tu
niestety sie nie lapie, bo latwiej je sprowadzac z UE. Nadto kupuje sie
Cadilaki. Wszystko na kredyt. Pewne mlode rodaczki uwazja to pewnie za
swietny interes.

W. Glaz