Pan Andrzej Kobos pisze :

> [...]  W roku 1994 byl waznym swiadkiem oskarzenia na procesie
> Humera i innych. Obciazyl powaznie Tadeusza Tomporskiego, ktory
> otrzymal wyrok 8 lat wiezienia. Krupa jest znany w swoim srodo-
> wisku "na wylot." Wiec niech jakis ubowiec nie p.... teraz glo-
> dnych kawalow, ze wszyscy w Kurierze byli agentami. A potem
> jeszcze niech za cudzym posrednictwem nie ma mozliwosci trabienia
> tego klamstwa na internecie.

Jako doswiadczony ekspert od tych spraw powinien Pan rozumiec,
ze mloda, niedoswiadczona i impertynencka osoba przekazuje tresc
tych "wspomnien" (kursujacych przeciez w srodkach masowego przekazu
w kraju) wlasnie po to, zeby ktos doswiadczony mogl sie do tego
sensownie ustosunkowac. Nie wiem czy zwrocil Pan uwage, ze wyraznie
napisalam "wedlug oficerow bezpieki". Nie bylo tam zadnego mojego
komentarza.

Jezeli Pan choc troche zna moje poglady, wyrazane chyba wielokrotnie
na tej liscie, to nie powinien Pan miec zadnych watpliwosci co do
tego, ze czytajac "wspomnienia oficerow bezpieki" podchodze do nich
z nalezyta ostroznoscia.

Katarzyna

Odpowiedź listem elektroniczym