On Thu, 4 Nov 1999, Andrew M. Sikorski wrote:

> Najpierw mysle, ze nie ma sie czym tuczyc, glogowka jak na przednowku...
> Jestes dziwny Andrzeju, slowo dupa Ci przeszkadza, bo obraza, a obrazac
> kogos potrafisz tak latwo.

Uzywanie wulgaryzmow swiadczy o braku kultury, wyraznie wstydu panu brak.

> Ja bym myslal, ze jestes  jakis zartownis z ciezkim humorem
> lub tanim dowcipem, gdybys skutecznie nie "wygryzl" Magdy.

Nikogo nie wygryzlem, ale, po potoku atakow na moja osobe, chyba ze wstydu
sie w/w pani sama wygryzla, a moze ze zlosci zagryzla, nie wiem.
Dziekuje jednak, ze przypomnienie mi, ze my Polacy klocimy sie miedzy soba
dobrowolnie, nawet wtedy gdy nikt nas z zewnatrz nie prowokuje, temat sie
zawsze znajdzie, na przyklad prawo do bluzgania w miejscach
publicznych :-)

Przypominajac niesmialo, ze brudzia z panem nie pilem,

ASM

Odpowiedź listem elektroniczym