>     Och, ja w takim pozytywnym sensie. Starszy, madry ;)

Ciekawe co powiesz jak bedziesz mial 60-70 lat o sobie. Starszy Pan Andrzej
Szymoszek... niby co taki starszy czlowiek moze powiedziec... (mam
nadzieje, ze zachowasz poczucie humoru i luz, blues..., chyba, ze juz go
nie posiadowujesz... :c)).

Moj tata ma 66 lat, przynioslam mu zestaw witamin, bo uznalam, ze czas o
niego zadbac. Na opakowaniu napisane niestety "dla osob starszych"
wiedzialam, ze mu sie to nie spodoba... Od razu spytal - to ja juz jestem
"starszy"?
No, jestes juz chyba po 30-tce, co? - odpowiedzialam.

Swoja droga, wstyd, ale nie wiem ile lat ma Wajda... moge sobie wyobrazic i
z tego wyobrazenia wychodzi mi, ze swietnie wyglada.
Kto zna date urodzenia wielkiego rezysera?

>    Nie zwrocilem uwagi. On ma taki swoj "sluzbowy" usmiech.

Byl bardzo sluzbowy, ale to tez sztuka. Ja tak nie potrafie :c), pokazac
wszystkie zabki i to przez taki dlugi czas, szczeki by mnie bolaly. A ty
potrafisz? No tak, powiesz, Wajda ma lata praktyki... :v) i to fakt.

Calusy
Magellanidlo kropidlo

http://intermedia.pl/Poland-L (przepraszam, fotki w przygotowaniu, ale
reszta powinna dzialac)