Tomasz J Kazmierski wrote:

> Zainteresuje Panstwa, byc moze, otrzymana przeze mnie dzisiaj
> nastepujaca informacja.
>
> Po wizycie Pani Marszalek Senatu Alicji Grzeskowiak w Nysie,
> pan Senator Bogdan Tomaszek wyslal Rady Miejskiej Nysy
> list domagajacy sie odwolania burmistrza.
>
> Tomasz J Kazmierski

Pan senator moze sie domagac, ja natomiast domagam sie
dla calego Senatu, a zwlaszcza dla sen. Tomaszka i
marszalek Grzeskowiak kursu podstaw konstytucyjnych
i prawnych samorzadnosci. Z obowiazkiem zdania egzaminu.

Pan senator moze sobie Radzie Miejskiej w Nysie przyslowiowo
naskoczyc: Senat nie jest dla Rady zadna wladza nadrzedna.

Jacek A.

Odpowiedź listem elektroniczym