On Tue, 13 Jun 2000 20:03:43 +0200, Katarzyna Zajac
<[EMAIL PROTECTED]> wrote:

>Pna Tom pyta :

>Oczywiscie, ze sie nie pojawily. Jak zawsze w podobnych przy-
>padkach wykorzystano propagandowo skandaliczne zachowanie pani
>Grzeskowiak, zeby ja maksymalnie obsmiac, nie wdajac sie w mery-
>toryczne szczegoly przyczyn konfliktu. Najlepiej byloby przytoczyc
>z tasmy, ale nie nagrywamy tego programu, bo nie ma po co.

Obejrzalem tasme z nagraniem programu satyrycznego
Rewinskiego, w ktorym porusza on wydarzenie w Nysie.
Slowo "jednomandatowe" pada z jego ust dwa razy. Caly program
trudno mi oceniac na podstawie jednej audycji, w dodatku z
odleglosci. Poza SLD,o ktorej nie bylo nic, wszystkim sie
troche dostalo, choc Unii rzeczywiscie bardzo niewiele. Wole
chyba jednak Rewinskiego niz "Dziennik Telewizyjny" Fedorowicza,
ktory jest tak otwarcie stronniczy, ze az mdli.

No, ale nieomal znowu zboczylem z tematu "jednomandatowe
okregi wyborcze".

Poznanskie Kulisy z ostatniego piatku opisaly afere w Nysie
az na dwoch stronach, ze zdjeciami burmistrza Sanockiego i
marszalek Grzeskowiak. Artykul swietny, ale konczy go
wypowiedz jakiejs "anonimowej mieszkanki Nysy karmiacej
na ulicy golebie", ze to wszystko przez "ten AWS i ojca
Rydzyka". Charming.

Pozdrawiam serdecznie i zycze wytrwalosci
tjk

Odpowiedź listem elektroniczym