Widze ze Pawelek wypil sobie piwko i szuka zaczepki.
A gdyby to bylo w Polsce toby zaraz orczykiem po glowie.
Wiadomo latwo jest pobic 80-letniego renciste.
Oj gdyby niete lata to pokazalbym Pwelkowi co to znaczy
kultura Polska.
Pogodnie
Seweryn

"P.S." <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> Nie musial Pan specjalnie udawac (sadzac z formy, stylu, slownictwa oraz
> ortografii uzywanych przez Pana tutaj, na liscie).

> Czyzby zbyt dobra byla?
>
> Pawel Sikorski

Get your own FREE, personal Netscape WebMail account today at
http://webmail.netscape.com.

Odpowiedź listem elektroniczym