Prosze Panstwa,

Z tej listy zglosilo sie kilka osob popierajacych protest ktory wyslalem do
wladz Senatu. Malo, ale i za to dziekuje.

Protest wyslalem juz, albowiem posiedzenie Senatu nad ustawa ktora nas
interesuje jest juz w srode. Nie zbieram wiecej podpisow, chociaz...
zamieszcze te ktore przyszly i ktore byc moze jeszcze przyjda na www, pod

        http://www.iyp.org/protest/

Wyslalem list z 70 podpisami do Marszalka i Wicemarszalkow Senatu (faksem)
oraz do Szefa Kancelarii Senatu (przez e-mail).

Stary Wiarus, traktowany tu poniekad slusznie w sposob podejrzliwy i z
rezerwa bardzo przysluzyl sie sprawie. Wiele osob zareagowalo bardzo
spontanicznie i ladnie. Sam jestem zaskoczony - niby te 70 podpisow to nie
tak bardzo wiele, ale znam troche realia internetowe i w sumie jestem
naprawde zbudowany reakcja Polonii (przyznac trzeba, ze byly tez pojedyncze
podpisy z Polski!). Wiele osob na wlasna reke zaczelo agitowac za zbieraniem
podpisow i przysylac mi e-mejle z nowymi nazwiskami i adresami. Obecny tu
Stefan (znany Wam przeciez) tez nalezy do tych aktywniejszych. Wczesniej
wsponialem o Dorocie Socha. Jest wiecej podobnych osob. To sie zaczela
lawina. Gdyby Senat dal nam jeszcze troche czasu, bylby zalany powodzia
korespondencji. Mysle, ze i tak mnostwo listow zostalo wyslanych.

Stary Wiarus podeslal mi adres URL do tekstu w Gazecie Wyborczej, przedruku
z Naszego Dziennika, artykulu Jana Nowaka-Jezioranskiego. Zapraszam do
czytania szybko tych, ktorzy jeszcze tego nie zrobili, bo Gazeta nie
pozwala na czytanie starych numerow za darmo:

        http://www.gazeta.pl/Iso/Wyborcza/Opinie/01/112opi.html

Mam jednak kopie w HTMl gdyby komus ze spoznialskich bardzo zalezalo na
zapoznaniu sie z testem oryginalnym.

Zdaje sie, ze Moskal wystosowal jakis list do Buzka, w ktorym miedzy innymi
poruszana byla sprawa wlasnie tej krzywdzacej Polonie ustawy. Wiem o tym z
Dziennika Inernetowego PAP - szczegolow nie znam. Chcialbym znac tresc listu
Moskala.

Pozdrawiam,
zb.

Odpowiedź listem elektroniczym