W poniedzialek, 31 lipca 2000 10:20 PM
Pan Zbigniew J Koziol napisal:

> Jest wprawdzie wedlug mnie Korwin-Mikke swietnym przykladem
> demagoga,
> (...)

Moglby Pan to uzasadnic? Jest mi to potrzebne do dyskusji z
osobami krytykujacymi JKM za to, ze nie potrafi mowic pod
publiczke i jest za bardzo szczery jak na polityka i mowi co
mysli zamiast zrobic badania opinii publicznej i mowic to co
ludzie lubia uslyszec tak jak to robia inni politycy. Jednym
slowem jest marnym politykiem, bo nie potrafi poslugiwac sie
demagogia. Dzieki Pana argumentom moglbym wykazac, ze sie myla
i ze JKM jest swietnym politykiem, bo jest dobrym demagogiem.

Pozdrawiam,
Grzegorz Swiderski, http://www.datapolis.pl/grzes/
Warszawa, wtorek, 1 sierpnia 2000

Odpowiedź listem elektroniczym