W sobote, 02 wrzesnia 2000 o godzinie 7:07 po poludniu
Pan Andrew Sikorski napisal:

> Po dlugiej przerwie powracam na liste (z nadzieja, ze nie bede
> za ten fakt odsylany do lekarza) aby zaproponowac pewne
> usprawnienia, a szczegolnie podpowiedziec Administratorowi
> nowe mozliwosci. Moze zechcecie zapoznac sie Panstwo z
> ponizszym tekstem warunkow czlonkowstwa, ktore znakomicie
> funkcjonuja na innej liscie. Jesli wiekszosc przystanie na
> takie warunki bedzie to dobry punkt startu

No to ja proponuje zasady, ktore ja opracowalem i ktore
rownie znakomicie sprawdzaja sie na innej liscie:
http://www.konserwatysta.net/forum/

Czy to nie jest lepszy punkt startu? Po pierwsze jest po polsku,
a po drugie latwiej cos skasowac niz zastanawiac sie co
dopisac.

Pozdrawiam,
Grzegorz Swiderski, http://www.datapolis.pl/grzes/
Warszawa, sobota, 2 wrzesnia 2000