> W tym momencie z listy Poland-L usuwam dwie osoby.
>
> Dariusza Jozefowicza <[EMAIL PROTECTED]> autora wczorajszego listu:
> http://listserv.acsu.buffalo.edu/cgi-bin/wa?A2=ind0010a&L=poland-l&O=D&P=13347
>
> Wlodzimierza Holsztynskiego <[EMAIL PROTECTED]> autora wczorajszego listu:
> http://listserv.acsu.buffalo.edu/cgi-bin/wa?A2=ind0010a&L=poland-l&O=D&P=13568
>
> Wymiana takich listow szkodzi liscie Poland-L. Wiekszosc
> uczestnikow nie chce przebywac w bagnie (dowolnego koloru).
> To juz zostalo stwierdzone wielokrotnie. Problem polegal
> [...]

   Panie Owoc,

   co to w ogole jest. Traktuje pan na rowni czlowieka, ktory tu sie
  niedawno pojawil, nie wiadomo skad, i dolaczyl do _choru_, z osoba
  tak bardzo dla tej listy zasluzona, czlowiekiem ktory choc z
  przerwami byl tu "od zawsze"? I za co, za sformulowanie o
  wylegnieciu sie kogos z jelita grubego? No doprawdy. Czy trzeba
  pisac bardziej wprost, na przyklad ze ktos jest "kupa", albo
  po chamsku, ordynarnie, obrazac kobiety? Tamte przypadki jakos
  nie doczekaly sie pana reakcji. Dziala pan straszliwie
  wybiorczo, niby na rowno "po obu stronach", choc przeciez
  rownosci nie ma. Chyba ze pana poglady sa blizsze jednej ze stron.

   Nie podoba mi sie usuniecie w tym trybie kogos takiego jak
  Wlodek. I naprawde waham sie, czy pozostac jeszcze w tym
  towarzystwie. Jedyne co mnie tu trzyma to przekonanie, ze
  poland-l jest jakims wspolnym dobrem, ktorego nie moze sobie
  zawlaszczyc byle kto. Poland-l to tez ja, ja tez stanowie
  o wartosci tej listy, jesli chcecie z tego zrezygnowac,
  wasz wybor.

   Andrzej Szymoszek

Odpowiedź listem elektroniczym