> >Izabela Joanna Bozek wrote:
>
> Panie B.
>
> Arka Bozek - dzialacz gornoslaski,

   O, wlasnie. To jakas Twoja rodzina? Z nazwiskiem zetknalem sie,
  bo kiedys ktos mial w notesie adres: ulica Arki Bozka iles tam
  w Prudniku na Opolszczyznie. I nie wiedzialem co jest grane,
  co to za Arka Bozka. Arki Noego ulice bym zrozumial :) Skad
  takie imie, Arka, i to meskie. Arek, to co innego :)

    Czy nazwiskiem slaskim jest takze Libera? Czy ten Antoni jest
  jakos spokrewniony z biskupem Piotrem Libera, sekretarzem
  generalnym episkopatu, biskupem pomocniczym w Katowicach?
  Moja sp. babcia z Katowic miala siostre, i ta siostra
  jest bo jeszcze zyje Libera po mezu, a ten maz- stryjek
  biskupa. Takze nie zaczynajcie ze mna, bo mam powinowatego-
  szyche w episkopacie ;)

    A propos Libera i jego ksiazka: byloby mi niezmiernie milo
  Izo, gdybys zrealizowala swoj pomysl wyslania mi Madame,
  jesli pisalas powaznie :) Moge Ci prywatnie podac adres.

> Izabela Joanna Bozek
>
> PS. Pan Owoc oczywiscie w dalszym ciagu nie ma nic do powiedzienia,
> czyz nie?

    Pan Owoc zachowuje sie jak autokrata, budzac zapewne entuzjazm
  Pana Swiderskiego. Na razie mysle, jaka by tu lewicowa rewolte
  zorganizowac przeciwko niesprawiedliwym despotycznym rzadom.
  Wyklety powstan ludu Poland-l...

  Andrzej

Odpowiedź listem elektroniczym