> Pan Andrzej Szymoszek wspomnial cos o rzekomej "niepodlegloscio-
> wej obrzydliwosci" Gazety Polskiej. Klawiatura wszystko przyjmie.

    Jesli juz to o obrzydliwej "niepodleglosciowosci". To nie
  jest to samo, wesze manipulacje, poza tym tylko
  "niepodleglosciowosc" wzieta jest w cudzyslow, bo nie chodzi
  o niepodleglosc Polski, nie do zakwestionowania od dawna,
  a o pewien nurt retoryczny w polityce na "prawicy".

> [...]
>    ostatnie maja rozpalac emocje. [...]
>
>    Emigracyjny miesiecznik "Kultura" na swoich reprezentacyj-
>    nych stronicach wyraza wrogosc wobec socjalizmu, a na
>    koncowych wznieca irracjonalna nienawisc do socjalizmu.
>    U niektorych autorow graniczy ona z pomieszaniem zmyslow.
>
> 15 wrzesnia 2000 roku byly naczelny "Sztandaru Mlodych" Aleksander
> Kwasniewski tak mowil o zalozycielu i redaktorze "Kultury" :
>
>    Byl Polsce drogowskazem. Z niezwykla odwaga obalal mity
>    i mury uprzedzen, budujac porozumienie.
>
> Proponuje pisanie z wiekszym wyczuciem znaczenia slow.

   A dlaczego ja mam wlasciwie tego Kwasniewskiego bronic. Co to,
  wynajal mnie? Ale: gdy mu sie wyciaga stara pisanine (zreszta
  nie jego, a jego dziennikarzy), pakuje sie go w niezle
  towarzystwo, np. Wislawy Szymborskiej. Sam tez jeszcze
  pare lat temu pisalem mase glupich rzeczy (zdaniem
  niektorych, to mi zostalo ;) W kazdym razie: wieksza
  w Niebie radosc z jednego nawroconego grzesznika niz z 99
  sprawiedliwych...

  Andrzej

Odpowiedź listem elektroniczym