> From:           Rafa  M czewski <[EMAIL PROTECTED]>

> Panie Andrzeju!
> Dlaczego Pan znowu wklada w cudze usta i umysly to, czego nie mowi  i nie
> mysl  ? Rada Polityczna SKL, ktora obradowa|a w ostatni  sobote zajmowala
> siOmega jedynie problemem naprawy AWS i nic innego nie by|o dyskutowane i nie
> znalazlo siOmega w jej oswiadczeniach. Podobne oswiadczenia wyda|y ZChN i
> PPChD, a Rada Polityczna RS AWS nie wyda|a zadnego, co juz jest dobrym
> znakiem. Pozniejsze oswiadczenia Rybickiego i innych twardych zwolennikow
> [...]

    Mimo pewnej konfuzji, zgaduje ze autorem tych slow jest Pan
  Tomasz Jackowski. Panie Tomaszu, niech Pan zwroci uwage,
  ze ja pisalem _w piatek_, skad wiec mialem wiedziec, co
  Rada Polityczna SKL uchwali -w sobote_? Pospekulowalem
  sobie wylacznie na przyszlosc: co moga uchwalic, jakie ruchy moga
  zostac uczynione. Napisalem, ze beda domagac sie odwolania
  Krzaklewskiego? No i domagaja sie: wszystkie media o tym trabia.
  Domaga sie SKL oraz PPChD i najslabiej ZChN. Aha, ja nie
  napisalem, ze beda domagali sie odwolania Krzaklewskiego,
  a ze beda upominac sie o Plazynskiego? A co, na podstawie
  wielu wczesniejszych oswiadczen politykow SKL nie moglem
  wymienic tego nazwiska ich faworyta nawet jesli w sobote
  nie padlo?

   Jest moim prawem przewidywac, co sie zdarzyc moze. Najwyzej
  przewidywanie okaze sie bledne.

  Andrzej

Odpowiedź listem elektroniczym