> Po raz kolejny wyraza sie Pan o ludziach wierzacych
> w sposob niezwykle obrazliwy. Zechce Pan zauwazyc,
> ze nie upominalem sie o ich "wieksza aktywnosc", ale
> o rowne ich traktowanie.
>
> tjk

   "Czlowiek wierzacy" to nie jest kategoria polityczna.
 Ludzie ci reprezentuja rozne polityczne podmioty, sa
 aktywni, maja wszelkie mozliwosci dzialania. Na pewno
 nie ma znaku rownosci pomiedzy "prawdziwkiem" jak ja
 to okreslilem, a "czlowiekiem wierzacym". Kto mialby
 ich "rowno traktowac"? Czy taki wierzacy czlowiek jak
 na przyklad Andrzej Olechowski jest traktowany "nierowno"
 i czy o niego tez Panu chodzi?

 Andrzej Szymoszek

Odpowiedź listem elektroniczym