At 16:42 06/12/2000 +0800, you wrote:
>George W.Bush jest oficjalnie Prezydentem USA od 27 listopada, o czym
>zespol Sore Losermana plus wszystkie media racza nie informowac. A dlaczego
>GWB jest prezydentem?
>Pod:
>http://www.worldnetdaily.com/readerservice/printer_friendly.php3?item=http:
//www
>.worldnetdaily.com/bluesky_dougherty/20001205_xnjdo_its_alread.shtml
>
>jest pelne wytlumaczenie, napisane w zrozumialym j.angielskim.
>Dlaczego natomiast sen. Lieberman i po czesci Al Gore mowia inaczej, to juz
>kiedys napisalem, ze obaj sa prawdomownymi zawsze wtedy, kiedy sie pomyla.
>W.Glowacki

Nie zagladalem do podanego zrodla, bo jesli to mialo byc 27 listopada 2000,
to oni nie maja bladego pojecia o amerykanskiej polityce. O ile wiem 27
listopada 2000 prezydentem USA byl i jest nim do dzis niejaki William
Jefferson Clinton. I tak juz pewnie pozostanie do (o ile pamietam) 20
stycznia 2001.

Michal Niewiadomski

Odpowiedź listem elektroniczym