> Oczywiscie stary komuch. Na jego wniosek Duma
> zamierza przywrocic komunistyczna narzedziownie,
> czerwony sztandar i sowiecki hymn. Al;e tymczasem jest
> ponoc 8 propozycji hymnu. Mozna je przesluchac
> (ja tego nie robilem) na:
>
> http://www.strana.ru/poll/results/q1
>
> Wasz
>
> Jacek A.

Ja tez mam cos o Twoim "ulubionym" prezydencie. Ostatni Der Spiegel w artykule o
Bursztynowej Komnacie przytacza opinie jednego z oficerow Stasi, ktory zarzuca
towarzyszom z KGB, ze swoimi niezdarnymi, stalinowskimi dzialaniami
przeszkadzali, jak mogli w prowadzeniu poszukiwan. To wlasnie dzieki nim
zaprzepaszczono goracy slad w Dreznie. Dowodzacym majorem KGB byl wowczas
niejaki Wladimir Putin.

Irek

Odpowiedź listem elektroniczym