Niedawno pisalismy o V-1 i V-2. Chcialbym bardzo goraco polecic ksiazke
Rogera Forda "Germany's -secret weapons-in World War II,wydana przez Brown
Books w Londynie tego roku, ISBN 1-897884-61-3.
144 stron, bardzo bogato ilustrowanych, kwintesencyjnie napisanych, z
dobrym indeksem i traktujaca o wszystkich nowych broniach (nie)
zastosowanych przez Niemcow podczas IIWS.
Ciekawe wprowadzenie, po ktorym ksiazka dzieli sie na czesci opisujace
poszczegolne typy broni uzyte przez Niemcow, od samolotow odrzutowych po
dosyc zaawansowane badania nad broniami atomowa i chemiczna. Nie
sprawdzalem na Amazon Books, ale udalo mi sie ja kupic ze swiatecznym
rabatem za $6.99 kanadyjskich.
W.Glowacki

Odpowiedź listem elektroniczym