Waldemar Dworakowski wrote:

> I posiadl Pan to przekonanie w oparciu o ta jedna bledna decyzje
> polityczna?

Szczerze mowiac tak. Ta, jak ja Pan nazywa, bledna decyzja zostala
podjeta przez RM swiadomie i w kluczowym momencie.

> A to co jest dobre w dzialaniach tego radia Pan
> odrzuca z tego wlasnie jednego powodu?

To co bylo dobre okazalo sie w ostatecznym rozrachunku nieistotne,
poniewaz sluzylo zlemu celowi.

> Co mamy w zamian?

W zamian mamy wielu, bardzo wielu zdradzonych ludzi. Odzyskanie ich
zaufania bedzie bardzo trudne (jesli wogole mozliwe...)!

> Jakas
> inna stacja radiowa?

Nalezy sie zastanowic nad odpowiednia forma dzialalnosci.

kjg

Odpowiedź listem elektroniczym