Dzieki Panie Michale!
22 lata i duzo pan widzial... jest pan w wieku mojego mlodszego syna.
Niech pan sprobuje popatrzec na sprawe emigracji i zdrady narodowej z takiej
perspektywy.
Mamy w tej chwili 200 tys "zdrajcow" Narodu polskiego wywiezionych ze swoich
domow, ziemi przez wroga do Kazachstanu... do dzis nikt nie postaral sie o
powrot tych ludzi do wlasnego kraju. Synowie tych oprawcow, ktorzy wywozili
ich dzis w "wolnej"Polsce piastuja stanowiska poczawszy od prezydenta
poprzez rzad, sejmy, sady po szczebel sredni i powiatowy...Ich zasluzeni w
walce ze "zdrajcami" ojczulkowie siedza na wysokich zasluzonych
emeryturach....
Kilka tysiecy potomkow tych kazachstanskich"zdrajcow" w nadzieji szybszego
dostania sie do Polski przenioslo sie do rejony Kaliningradu, i okazuje sie
,ze tam wbrew swym nadziejom nie maja zadnej szansy na dostanie sie do
Polski- bo posiadaja obywatelstwo rosyjskie....
W tym samym czsie do Polski powraca masowo wiele "ciemiezonych" z okresu 68
roku i laduje natychmiast po przyjezdzie na wysokich i dobrze platnych
stanowiskach rzadowych otrzymujac wysokie kredyty ponad 1 mln zl na niskim
oprocentowaniu na zalozenie businessu i zamowienia rzadowe.
Wielu z nas probowalo juz wracac, ja akurat -jak pan mial 12 lat,
probowalem.. i po wyrzuceniu w bloto bo tak moge nazwac oplacanie roznych
kolesi, naciagaczy urzedowych etc okolo 80 tys dollarow- cena domku w USA-
wrocilem do USA, nie jestem w tym odosobniony... mam w Polsce ziemie i dom i
nie moge z tego korzystac, bedac obywatelem trzeciej kategorii- zly ksztalt
nosa i czola...pan tez, jako obywatel drugiej kategorii w swoim wlasnym
kraju, nie bedzie mial rozowo...
Czy pan widzi cos dziwnego w tym obrazku????
I jeszcze jedno w ciagu 22 lat wyrosl z pana z noworodka mezczyzna rzucajacy
oskarzenia zdrady.... widzi pan- jak to duzo lat jest... 22... takich jak
pan w tym samym czasie wykarmilem i wychowalem i wyksztalcilem czterech...
niech mi pan powie, jak czulby sie pan gdyby pana ojciec zawiozl do Kairu i
powiedzial od dzis tu bedziemy mieszkac tu bedziesz pracowal i tu zyl....
RomanK