Korzystajac z uprzemosci pana Andrzeja, ktory cytuje cale wypociny p. Blaszczaka,
mialem okazje (poniewaz na korespondencje p. Blaszczaka mam od dawna filtr) przeczytac
co nastepuje:

Po pierwsze, to fakt opuszczenia litsy przez p. Blaszczaka przyjme z wielka radoscia.
Pozbedziemy sie (oby jak najszybciej) pacholka zydo-masona Olszewskiego i entuzjasty
znanego filosemity Zydzinskiego. Tacy ludzie na prawicy to zgroza i wstyd.

Po drugie, poniewaz jestem czlowiekiem z natury kulturalnym nie napisze: "Spierdalaj z
listy szabes-goju odmawiac kadisz", choc do p. Blaszczaka juz dawno to powinienem
napisac!
Napisze natomiast, idz z tej listy dobry czlowieku i pomodl sie ze swoimi hebrajskimi
kumplami (Olszewskim i Zydzinskim) o to zebyscie wszyscy nareszcie zmadrzeli i zeszli
z drogi zdrady narodowej, przestali wyslugiwac sie zydom!

Czekam z niecierpliwoscia na odejscie ww, poniewaz jest na tyle ograniczony iz nie
pozwala wlasnej corce poznac prawdy o tym, ze to zydowska finansjera (bankierzy) ma
rzeczywisty wplyw na bieg wydarzen w Polsce i na swiecie. Czy to sie komus podoba czy
nie, istnienie Sanhedrynu jako ciala kierujacego swiatowymi wydarzeniami jest faktem!

kjg

Odpowiedź listem elektroniczym